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Los mejores Juegos de mesa para entretener a toda la familia

¡Diviértete en familia con los mejores juegos de mesa! Los juegos de mesa son una excelente manera de pasar tiempo de calidad con tus seres queridos, y existen opciones emocionantes para satisfacer los gustos de toda la familia. Ya sea que busques desafiantes estrategias, emocionantes carreras o divertidas actividades de equipo, hay un juego de mesa perfecto para ti. En este artículo, exploraremos los mejores juegos de mesa para entretener a toda la familia. Desde clásicos como Monopoly y Scrabble hasta juegos modernos como Catan y Ticket to Ride, descubrirás una amplia variedad de opciones para todas las edades. Además, te proporcionaremos reseñas detalladas y recomendaciones para que puedas elegir el juego adecuado para tu familia. Prepárate para reír, competir y disfrutar momentos inolvidables con estos juegos de mesa emocionantes. Descubre cómo la diversión en familia puede mejorar las habilidades de comunicación, la resolución de problemas y el trabajo en equipo mientras disfrutas de momentos inolvidables juntos. ¡No esperes más para comenzar la diversión! Introducción a los juegos de mesa Los juegos de mesa han existido durante siglos y han sido una fuente de entretenimiento para personas de todas las edades. Estos juegos no solo proporcionan diversión, sino que también fomentan habilidades importantes como la toma de decisiones, la resolución de problemas y la cooperación. Además, son una excelente forma de pasar tiempo de calidad en familia, ya que promueven la interacción y el trabajo en equipo. Beneficios de jugar juegos de mesa en familia Jugar juegos de mesa en familia tiene numerosos beneficios para todos los miembros. Estos juegos no solo ofrecen diversión y entretenimiento, sino que también brindan la oportunidad de fortalecer los lazos familiares y crear recuerdos duraderos. Además, los juegos de mesa fomentan el desarrollo de habilidades cognitivas, emocionales y sociales en niños y adultos por igual. Uno de los beneficios más destacados de los juegos de mesa es su capacidad para mejorar las habilidades de comunicación. A través de la interacción con otros jugadores, se fomenta la expresión de ideas, la escucha activa y la capacidad de negociar. Esto ayuda a fortalecer las relaciones familiares y a desarrollar habilidades de comunicación efectivas. Otro beneficio importante de los juegos de mesa es su capacidad para fomentar la resolución de problemas y la toma de decisiones. Muchos juegos requieren que los jugadores piensen estratégicamente, analicen diferentes opciones y tomen decisiones basadas en la información disponible. Esto ayuda a desarrollar habilidades de pensamiento crítico y a mejorar la capacidad de resolver problemas de manera eficiente. Tipos populares de juegos de mesa Existen diferentes tipos de juegos de mesa, cada uno con sus propias características y mecánicas de juego. Algunos de los tipos más populares incluyen: 1. Juegos de estrategia: Estos juegos requieren que los jugadores piensen estratégicamente y planifiquen sus movimientos con anticipación. Ejemplos de juegos de estrategia incluyen el Catan y el Carcassonne. 2. Juegos de palabras: Estos juegos ponen a prueba tus habilidades lingüísticas y tu vocabulario. El Scrabble y el Boggle son ejemplos de juegos de palabras populares. 3. Juegos de azar: Estos juegos se basan en el azar y la suerte, y son ideales para aquellos que buscan emoción y emoción instantánea. Ejemplos de juegos de azar incluyen el Monopoly y el Clue. 4. Juegos de roles: Estos juegos te permiten asumir diferentes roles y sumergirte en un mundo ficticio. El Dungeons & Dragons y el Pandemic son ejemplos de juegos de roles populares. Juegos de mesa clásicos para toda la familia Los juegos de mesa clásicos son aquellos que han resistido la prueba del tiempo y siguen siendo populares hoy en día. Estos juegos son ideales para jugar en familia, ya que son fáciles de aprender y suelen tener reglas sencillas. Aquí hay algunos juegos de mesa clásicos que son perfectos para entretener a toda la familia: 1. Monopoly: Uno de los juegos de mesa más populares de todos los tiempos, el Monopoly es un juego de negociación y gestión de propiedades. Los jugadores compiten por comprar, alquilar y vender propiedades para acumular riqueza y ser el último jugador en pie.Con descuento 2. Scrabble: Este juego de palabras desafía tu vocabulario y habilidades de ortografía. Los jugadores deben formar palabras cruzadas en un tablero utilizando las fichas de letras que tienen a su disposición. ¡El jugador con la puntuación más alta gana!Con descuento 3. RISK: En este juego de estrategia, los jugadores compiten por dominar el mundo. Deben desplegar tropas, planificar ataques y defender sus territorios para convertirse en el líder supremo. RISK es un juego desafiante que requiere pensamiento estratégico y toma de decisiones tácticas.Con descuento Juegos de mesa modernos para toda la familia A medida que evoluciona el mundo de los juegos de mesa, surgen nuevos títulos emocionantes que ofrecen experiencias únicas. Estos juegos modernos han ganado popularidad en los últimos años y son ideales para jugar en familia. Aquí hay algunos juegos de mesa modernos que son perfectos para entretener a toda la familia: 1. Catan: Este juego de estrategia te transporta a una isla desierta donde debes construir colonias y ciudades. Los jugadores deben recolectar recursos, comerciar y negociar con otros jugadores para construir su imperio y ganar puntos de victoria.Con descuento 2. Ticket to Ride: En este juego de trenes, los jugadores compiten por construir rutas ferroviarias a través de diferentes ciudades. Deben recolectar cartas de diferentes colores y usarlas estratégicamente para conectar ciudades y ganar puntos.Con descuento 3. Codenames: Un juego de palabras y deducción, Codenames desafía tu capacidad para comunicarte y descifrar pistas. Los jugadores deben adivinar las palabras correctas basándose en las pistas dadas por su líder de equipo. ¡El equipo que adivine la mayor cantidad de palabras gana!Con descuento Juegos de mesa cooperativos para toda la familia Los juegos de mesa cooperativos son aquellos en los que los jugadores trabajan juntos para lograr un objetivo común. Estos juegos fomentan el trabajo en equipo, la comunicación y la toma de decisiones conjuntas. Son ideales para fomentar la colaboración y la cooperación en familia. Aquí

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My new plan to play RPG! – Ignacy Trzewiczek's Blog
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Juegos de mesa: My new plan to play RPG! – Ignacy Trzewiczek’s Blog

The crack of the shot broke the silence; the enemies hiding in ambush returned fire and with a shout, they rushed towards us. They advanced from their concealed positions in the shadows of the thicket. It took a moment before we spotted them, before we could reach for our weapons and move to meet them… It wasn’t the best scenario I’ve ever played in my life. Just a good, fun fantasy adventure. Marcin, who was our Game Master, didn’t reach any great heights of his talent, nor did anything particularly noteworthy. On the contrary, I vaguely remember him leading, cigarette after cigarette, which didn’t quite fit the fantasy theme. Yet, I remember bits of that session to this day, even though it’s been 20 years. I remember because there was a bonfire around which we played. I remember because after dark, the trees in the orchard next to which we had settled took on menacing shapes, and with the setting sun, they transformed into a mysterious forest. I remember because of the crackling fire, because of the sparks shooting into the sky when we added wood to the fire, because of the distant barking of dogs in the nearby village – all of this transported us into the world of the session as if by the touch of a magic wand. It was one of the best RPG sessions I’ve ever played in my life. Because of the bonfire, because of the orchard, because of the sunset. Last weekend, for the first time in my life, I visited Ireland. My RPG-loving heart sang with joy throughout the trip. I fell in love with Ireland head over heels. And as I traveled from one castle to another, passing by the ruins of medieval abbeys and churches, old cemeteries, and the towering watchtowers, as I walked along the cliffs and the foaming waves repeatedly crashed with fury against the shore, I thought of nothing else but another RPG session. I thought about how wonderful it would be to sit with my buddies on the shore and play Pendragon or Ars Magica, with the roar of the waves, with the gusty wind carrying away our words, with that castle on the horizon. I reminisced about how that one silly bonfire 20 years ago turned an ordinary RPG session into something I remember for twenty years. I thought about how these cliffs and waves would transform an ordinary session. I thought that maybe in my old age, I now have the time to fly to Ireland for a weekend with my old buddies and play the fifth edition of Pendragon RPG, by the castle ruins somewhere on the cliffs, or by the ruins of an old abbey. I thought that maybe I could take my RPG gang to Venice for a weekend and in two evenings, play a mini-campaign in 7th Sea RPG somewhere amidst the beautiful Venetian bridges and alleyways. Maybe take a weekend trip to the mountains and play Warhammer, or Call of Cthulhu in some cozy pub somewhere in the English countryside. RPG tourism? Traveling not to visit museums, but to play an RPG with buddies in an amazing place? Is that my plan for the coming years? Who knows, who knows… Leer más sobre juegos de mesa.

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Todos los Pokémon disponibles en el Pokémon GO Tour de Sinnoh
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Juegos y juegos de mesa: Todos los Pokémon disponibles en el Pokémon GO Tour de Sinnoh

Pokémon GO Tour de Sinnoh Todo sobre el Pokémon GO Tour de Sinnoh El Pokémon GO Tour de Sinnoh esta a escasos días de celebrarse, brindando a los jugadores de Pokémon GO la oportunidad de obtener a una gran cantidad de especies originarias de Sinnoh y Hisui. Y en ese sentido hay que decir que, ya sea por un método u otro, todos pueden salir Shiny, por lo que si queréis haceros con ello y sabed cuáles son, no tenéis más que ver a continuación la lista completa de Pokémon Shiny en Pokémon GO el sábado 24 y domingo 25 de febrero: Hábitats Paseo Bullicioso: de 10:00 a 11:00 y de 14:00 a 15:00, hora local Arboleda Ancestral: de 11:00 a 12:00 y de 15:00 a 16:00, hora local Mina Tóxica: de 12:00 a 13:00 y de 16:00 a 17:00, hora local Laguna Geotermal: de 13:00 a 14:00 y de 17:00 a 18:00, hora local Pokémon Salvajes Como ya es habitual, estos eventos se van a centrar en los Pokémon Salvajes, los cuales serán originarios de Sinnoh y Hisui y aparecerán a diferentes horas según el hábitat. Esto son los siguientes: Paseo Bullicioso: Pikachu con gorra de León, Pikachu con gorro de Maya, Magnemite,  Electabuzz, Porygon, Ralts, Piplup, Starly, Bidoof, Burmy Tronco Basura, Buizel, Shellos Mar Este, Shellos Mar Oeste, Drifloon,  Glameow, Finneon. Arboleda Ancestral: Pikachu con gorra de Luka, Pikachu con pañuelo de Kira, Growlithe de Hisui, Voltorb de Hisui, Tangela, Eevee, Misdreavus, Nosepass, Roselia, Turtwig, Kricketot, Burmy Tronco Planta, Combee, Cherubi, Bronzor. Mina Tóxica: Pikachu con gorra de León, Pikachu con gorro de Maya, Aipom, Yanma, Gligar, Sneasel, Duskull, Shinx, Cranidos, Shieldon, Burmy Tronco Arena, Stunky, Gible, Hippopotas, Skorupi, Croagunk. Laguna Geotermal: Pikachu con gorra de Luka, Pikachu con pañuelo de Kira, Qwilfish de Hisui, Sneasel de Hisui, Lickitung, Rhyhorn,  Magmar, Eevee, Togetic, Murkrow, Swinub, Snorunt, Chimchar, Buneary, Snover. Incursiones Incursión 1 Estrella en Paseo Bullicioso y Mina Tóxica: Turtwig, Chimchar y Piplup. Incursión 1 Estrella de Arboleda Ancestral y Laguna Geotermal: Rowlet, Cyndaquil y Oshawott. Incursión 3 Estrella en Paseo Bullicioso y Mina Tóxica: Torterra, Infernape y Empoleon. Incursión 3 Estrella de Arboleda Ancestral y Laguna Geotermal: Decidueye de Hisui, Typhlosion de Hisui y Samurott de Hisui. Incursión Legendaria en Paseo Bullicioso y Mina Tóxica: Dialga y Palkia. Incursión Legendaria de Arboleda Ancestral y Laguna Geotermal: Dialga Forma Origen y Palkia Forma Origen. Huevos Durante el Pokémon GO Tour de Sinnoh podréis obtener diferentes huevos, los cuales tendrán en su interior algunos Pokémon de Sinnoh y Hisui: 2 KM: Budew, Chingling, Bonsly, Mime Jr. Happiny, Munchlax, Riolu y Mantyke. 5 KM: Voltorb de Hisui, Qwilfish de Hisui, Stunky, Gible 10 KM: Pachirisu, Chatot y Carnivine. Unown Como es habitual en esta clase de eventos, habrá Pokémon  que se sientan atraídos por el Incienso, aunque en este caso serán los Unown en exclusivas estando estos divididos en dos grupos: Paseo Bullicioso y Mina Tóxica: Unown H, Unown I, Unown N, Unown O, Unown S. Arboleda Ancestral y Laguna Geotermal: Unown H, Unown I, Unown S, Unown U. Leer más sobre juegos y juegos de mesa.

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¿En qué se inspiró el autor para crear el Gear 2 de Luffy?
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Juegos de mesa: ¿En qué se inspiró el autor para crear el Gear 2 de Luffy?

One Piece Si hay un manga capaz de sorprender al mundo y mantener a los fans a la espera de un nuevo estreno, ese es sin duda One Piece. Eiichiro Oda dio con la tecla exacta a la hora de crear a su banda de piratas, manteniendo a Luffy como el capitán pirata más valiente y bondadoso de los mares. Un carácter que se inspiró en otro gran personaje del manga. Sin embargo, todavía son muchos los fans que se preguntan cómo llega a desarrollar los poderes de Luffy, siendo uno de los más llamativos el Gear 2. Se trató de uno de los poderes más espectaculares, sobre todo porque tenía la capacidad de acelerar los movimientos de Luffy, por mucho que tuviese terribles consecuencias. Sin embargo, si bien el poder puede resultar ya de por sí llamativo, lo más curioso viene con su origen. Ha sido el propio autor el que ha querido profundizar en este tema. Mensaje de Twitter ¿Qué fue lo que inspiró a Eiichiro Oda, mangaka de One Piece, a crear el Gear 2? Eiichiro Oda siempre ha destacado por tomar inspiración de distintas temáticas para dar forma a su obra. En este caso, resultará más sorprendente para los fans saber que, para dar vida al Gear 2, se inspiró en el tema JET!!! de la banda japonesa Dreams Come True. Y es que tanto el capítulo en el que se pudo ver por primera vez este poder como la canción se lanzaron muy a la par. Sin embargo, ¿por qué Eiichiro Oda se inspiró en esta canción? Debemos saber que el autor llevaba un tiempo buscando un nombre adecuado para el movimiento. Y fue precisamente esta canción la que acabó por darle ese último empujón. De ahí que muchos de los movimientos tengan esa referencia a “Jet”. Leer más sobre juegos de mesa.

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Juegos de mesa: Battle Line Review – EverythingBoardGames.com

Quick Look: Battle Line Designer: Reiner KniziaArtists: Roland MacDonaldPublisher: GMT GamesYear Published: 2000 No. of Players: 2 Ages: 12+ Playing Time: 30 minutes.   From the Publisher: Two opponents face off across a ‘battle line’ and attempt to win the battle by taking 5 of 9 flags or 3 adjacent flags. Flags are decided by placing cards into 3 card poker-type hands on either side of the flag (similar to straight flush, 3 of a kind, straight, flush, etc). The side with the highest ‘formation’ of cards wins the flag. This is a rethemed version of Schotten Totten with different graphics and wooden flag bits in place of the boundary stone cards. Game play is identical, except the cards run from 1 to 10 (not 9), you hold seven cards in your hand (not 6), and the rule that stones may only be claimed at the start of your turn is presented as an “advanced variant”. Also the tactics cards were introduced by Battle Line; these cards were only added to later editions of Schotten-Totten. Some have reported that the production quality of the cards is inferior to the Schotten Totten cards, however, for most readers Battle Line will be much easier to find in stores. In the second edition of GMT’s Battle Line the card quality is higher. Disclaimer: The publisher provided the copy of Battle Line. The opinions expressed in the review are completely my own. Note: IMAGES within Tal The Wolf Card Guy and his High School Board Game Club’s reviews are taken from BGG and/or the publisher’s websites’ as it is against the privacy of the high school and the students to include them herein.     Review: Simple enough to learn for a new gamer, however after a few play-throughs, it started to become repetitive for my more experienced play group. I appreciate the nod to history with the leader cards and types of battle formations, but there was no “battle.” per se. This game reminded us very much of Phase 10 and Set in that you are just trying to get the best card combinations for a run, flush, three of a kind etc. I would suggest possibly making the number itself bigger font wise and/or making the “color” of the card dynamically different and noticeable against  the artwork and background. We have a vision impaired player in our group and they were constantly asking what the card played was.  In the end we resorted to just calling out “blue 3” or “orange 7” when we played a card and not the name of the troop or formation we were going for. Overall this is a great game for introducing new gamers to tabletop/board gaming, but more experienced gamers may prefer a heavier game. After reading Tal the Wolf Card Guy and his High School Board Game Club’s review, if this sounds like a game for you at the time of this posting Battle Line is available for purchase. Check it out and get yours HERE.   Did you back it based on our review? Please comment below letting us know!     Check out Battle Line and GMT Games on:           Tal the Wolf Card Guy – Reviewer Tal is a Student Success Specialist at a high school in Michigan.  He runs a very popular after school game club there.  Tal grew up playing Advanced Dungeons and Dragons (2nd Edition) and started playing Magic: The Gathering in 1995.  Tal has an eclectic taste in games.  He lists his current favorites as including Magic (he has a local tournament winning Werewolf and Token decks), Munchkin, Fluxx, Scrabble (he is VERY good at this Math game.  It is not a spelling game), Catan, and Pit.  He also likes social deduction games and heavier story driven games as well.  “Playing games is a universal language and a great way to connect with people.  Even if you are not ‘talking,’ you are still communicating and connecting.  Sometimes that is all people and students need!”   See Tal’s reviews HERE.   DO YOU WANT EARLY ACCESS TO OUR GIVEAWAYS? DO YOU WANT TO READ OUR REVIEWS BEFORE YOUR FRIENDS? Leer más sobre juegos de mesa.

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The math didn’t work out – Ignacy Trzewiczek's Blog
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Juegos de mesa: The math didn’t work out – Ignacy Trzewiczek’s Blog

I have always been interested in war games. Unfortunately, I didn’t play them much, as I was navigating through the realms of RPGs, miniature games, and, of course, modern board games. There wasn’t enough time for war games. Additionally, I didn’t have fellow wargamers. So, every six months or so, I would treat myself to one game. Classics like Commands & Colors: Ancients or Manoeuvre found their way into my collection, and I was playing them maybe twice a year. I somehow justified it, telling myself that it made sense, that if the Annual Playthrough Coefficient was at a solid two, it was worth it. Years passed, and the collection grew slowly but steadily. Eventually, I decided to seek out fellow war game enthusiasts actively. I looked around, chatted with some people, and step by step, I built a local group of war game enthusiasts. We became a regular group, and suddenly, occasional games every six months turned into three, sometimes even four games a month! I’m finally playing war games! Most importantly, though, I finally have an excuse to buy them! It now makes sense to watch all those vlogs, all those reviews, and all those rankings that tempt me with fantastic games! I’m off shopping! There’s not a month that goes by without adding another title to the collection. In April, it was Atlantic Chase about the war in the Atlantic, in May, Downfall of the Third Reich, a grand strategy game about World War II, and Inferno about the wars in Spain. In June, Mr. President about governing a country in times of crisis, and in July, Plantagenet about the Wars of the Roses. In August, Patria Libre about the revolution in Mexico, and so on, and so forth. But how can I not buy them when math is on my side? How not to buy when the Annual Playthrough Coefficient jumped from a poor 2 to a strong 3.5? With 3 or more game nights a month, each game is played at least 3 times a year! You can see for yourselves that it’s worth it, it’s necessary, and the wife will understand and maybe even approve! But of course, shortly after, everything came crashing down with a bang. It crashed with a bang because my war game partners came to the exact same conclusions. They too, in their years of suffering from a lack of opponents, had refrained from buying, even though it was so hard to resist. They didn’t expand their collection, even though the titles were as tempting as the devil. Finally, we had a war gaming group. All of us let go of the brakes at once. And math didn’t give us any leeway. None at all. Four players buying one game each month means four new titles in our group. The team meets three or four times a month. The Annual Playthrough Coefficient, which started at a poor 2, plummeted to 0.875 and stubbornly refused to rise. So, I decided to change my strategy. I am building a new group. I’m once again looking for players to play war games with me. But this time, I am smart. This time I’m looking for those whose wives forbid them to buy new games! Leer más sobre juegos de mesa.

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Don’t Whine. Be Grateful. – Ignacy Trzewiczek's Blog
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Juegos de mesa: Don’t Whine. Be Grateful. – Ignacy Trzewiczek’s Blog

For thirty years, I’d been complaining about players, just like every Game Master. At every opportunity, be it a convention or a reunion, we would eventually end up whining about how terrible and ungrateful our players were. We tried our best, sweated blood for them, were ready to do everything for them, and paid attention to every little detail. And they would still just show up at the session, stuff themselves with crisps, collect PD, and go home, without even as much as “thank you,” “you’re the best,” or at least cleaning those damn potato crisps after themselves. I mean, preparing such a session takes dozens of hours. It’s like a full-time job. And afterward, you don’t even get a “thank you”. *** I pull all-nighters to write all these police files my players are supposed to encounter during the session to help them draw conclusions and advance the plot. I search the web for photographs of post-war Berlin, trying to find specific locations. I download and print them—on a special paper, of course, to make them look as authentic as possible. I learn how to use InDesign, I write articles, and then, like a 5-year-old attempting to learn new software, I create a front page for the fictional newspaper Berliner Zeitung so that players can read about current events in Berlin during the session. I visit AI sites and turn texts into audio to create messages from fictional radio stations. And, of course, somewhere in between all that, I devise the plot, write down every scene and location description, look at them from every angle, and wonder how to introduce them to make them as compelling and original as possible. I think, revise, and look for the best versions. A 3-hour session takes four times as much to prepare. For the last three decades, I was whining that I didn’t even get a “thank you” afterwards.  In 2023, I stopped whining. In 2023, it was me who started saying “thank you.” *** Dear Game Masters! Stop! I know you don’t prepare all these handouts for your players. You don’t devise the plot for the players. You don’t do all that hard work for the players! You do it for yourselves. You do it because you love it. You do it because you’re creative madmen buzzing with ideas. You have to draw, scribble, and type something constantly. Otherwise, your brains won’t let you rest. If it wasn’t fun for you, you wouldn’t do it. If you didn’t get excited every time you create another amazing plot twist for your campaign, you wouldn’t be Game Masters. If you didn’t love impersonating your NPCs, you wouldn’t run RPG sessions. Stop lying to yourselves that you’re doing this for the players! You… I mean, we are doing this for ourselves! No one needs to thank us. Maybe we should thank the players. Thank them for being a perfect excuse to do all this crazy work. Last Wednesday, I ran a final session of a 10-month-long epic campaign based on the Cold City system. I poured sweat and blood into this campaign, and I don’t even know how much time it took to prepare everything. Even if it was approximately 10 hours per session, it’s still more than 100 hours for the whole campaign. I had my hands full. And I enjoyed every minute of it. At the end of the campaign, I thanked my players. I thanked them for showing up, enjoying the plot I devised, reading all the handouts, and letting me have the time of my life for an entire year! Leer más sobre juegos de mesa.

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Juegos de mesa: The Market: A Pocket Game + The Upgrades: A Market Expansion Kickstarter Spotlight

Do you want early access to our giveaways? Do you want to read our reviews before your friends? Publisher: MERE PURSUIT Designer: G. WESLEY CONE Number of Players: 1-4 Ages: 14+ Time: 20-30 minutes. Find onKICKSTARTER HERE. Pledge Below!  The Market: A Pocket Game + The Upgrades: A Market Expansion will be live on KICKSTARTER until Sat, March 30 2024, and has a funding goal of $12,000. Pledge Below! Do you want early access to our giveaways? Do you want to read our reviews before your friends? Leer más sobre juegos de mesa.

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